PROFESSORAT | CÀRREC | MATÈRIA | CURS |
---|---|---|---|
Xavier Escrihuela i Bonet |
Coordinador batxillerat |
Llengua catalana i literatura Projecte d’Escriptura |
2n ESO, 2n Batxillerat 2n ESO |
Anna Franquesa Castells |
Tutora 4t ESO |
Projecte d’Escriptura Llengua catalana i literatura Llengua catalana i literatura Literatura catalana |
1r i 2n ESO 3r reforç 4t ESO 2n Batxillerat |
Núria Profitós Many |
Tutora 3r ESO |
Llengua catalana i literatura Revista Ai…Domènech |
3r ESO ESO i Batxillerat |
Neus Vergés i Roura |
Cap de departament |
Llengua catalana i literatura Projecte d’Escriptura |
1r ESO, 1r Batxillerat 1r i 2n ESO |
Raquel Muñoz |
—– |
Llengua catalana i literatura |
1r ESO |
Javier Caballero Cid |
Coordinador LIC |
Llengua catalana i literatura |
Grups de reforç (1r, 2n, 4t ESO) |
Criteris d’avaluació, 1r i 2n d’ESO.
En la nota final de cada avaluació es tindrà en compte:
- La feina realitzada diàriament, tant a la classe com a casa.
- Els controls dels diferents temes.
- La presentació acurada de les activitats/dossiers.
- Els treballs, comentaris o controls que es facin de les lectures.
- L’actitud: interès i participació a l’aula, així com respecte, assistència i puntualitat.
La nota de cada avaluació sortirà de la nota obtinguda a partir de:
Deures estiu (primària-secundària) (Només per a 1r d’ESO) |
{ | +0,25 exposició oral +0,25 expressió escrita |
} | se sumarà a la nota mitjana final del 1r trimestre |
Per aprovar la matèria a final de curs la nota mitjana de les tres avaluacions ha de ser com a mínim de 5. La nota final s’obtindrà de la següent manera:
- 1a avaluació: 25%
- 2a avaluació: 35%
- 3a avaluació: 40%
Després de cada avaluació, l’alumnat tindrà la possibilitat d’entregar les tasques pendents o suspeses durant la setmana programada en el calendari per a les recuperacions.
Si un alumne/a té suspesa la matèria a final de curs, per a l’avaluació extraordinària de setembre es tindran en compte dos apartats: la presentació d’un quadern d’activitats i la realització d’un examen.
La nota màxima que pot obtenir l’alumnat en la recuperació de setembre és un 6. Si l’alumne/a no es presenta a l’avaluació extraordinària de setembre, la nota que obtindrà serà un 1.
Si un alumne/a té suspesa la matèria a final de curs, per a la recuperació extraordinària de setembre es tindran en compte dos apartats: la presentació d’un quadern d’activitats (30%) i la realització d’un examen (70%).
La nota màxima que pot obtenir l’alumnat en la recuperació de setembre és un 6. Si l’alumne/a no es presenta a l’avaluació extraordinària de setembre, la nota que obtindrà serà un 1.
Hi ha diverses lectures obligatòries al llarg del curs. Si l’alumnat obté una nota inferior a 4 en les activitats d’avaluació de la lectura, les haurà de recuperar.
Les faltes d’ortografia i d’expressió repercutiran en la nota dels controls. Cada errada descomptarà 0,05 punts fins a un màxim de 2 punts.
Caldrà expressar-se en català.
Caldrà portar el material necessari per fer classe.
Si un alumne/a no assisteix a un examen, el podrà realitzar posteriorment només si justifica adequadament l’absència.
Al llarg del curs s’oferiran activitats voluntàries per a l’alumnat que estigui interessat a millorar la nota.
Criteris de correcció per a l’expressió escrita:
PRESENTACIÓ, ESTRUCTURA, COHERÈNCIA (contingut lògic i ben estructurat), ADEQUACIÓ (el llenguatge ha de ser l’estàndard, no pot ser col·loquial ni vulgar). 2 punts
* Si el text no és adequat en el seu registre, la redacció no serà corregida.
COHESIÓ (correcta utilització dels connectors: preposicions, conjuncions, locucions introductives…; bon ús dels pronoms febles i dels pronoms relatius, adequació dels temps verbals. També es té en compte que es facin servir connectors i pronoms, puntuació …).
- 0 errors → 3 punts.
- A partir de la 2a falta es descomptarà -0,2 punts.
CORRECCIÓ (ortografia)
- 0 errors → 3 punts.
- A partir de la 2a falta es descomptarà -0,2 punts.
LÈXIC (variat i adequat, no hi pot haver interferències lingüístiques)
- 0 errors → 2 punts.
- A partir de la 2a falta es descomptarà -0,4 punts.
⇨ Els terminis d’entrega s’han de respectar; si no és així, no es donarà la possibilitat de recuperar-ho fins a la següent avaluació.
⇨ El procés d’autocorrecció és molt important i es tindrà en compte.
RECUPERACIÓ DE CURSOS PENDENTS
L’alumne/a que tingui l’assignatura suspesa, la recuperarà si aprova el 1r trimestre del curs següent o bé si aprova la matèria de final de curs.
LLIBRES DE TEXT CURS 2016-2017
1r ESO, Llengua catalana 1, Editorial Barcanova, ISBN 978-84-489-3609-9
2n ESO, Llengua catalana i literatura, Editorial Teide, ISBN 978-84-307-9082-1
LECTURES CURS 2016-2017
1r ESO
- 1a avaluació:
- Homer, L’Odissea, Ed. Bromera
- 2a avaluació:
- Núria Pradas, Un estiu amb l’Anna, Ed. Cruïlla
- 3a avaluació:
- J. Fuster Les cartes d’Hèrcules Poirot, Ed. Edicions 62
2n ESO
- 1a avaluació:
- J. Frederic Pérez, El quart vent, Ed. Cruïlla
- 2a avaluació:
- Flavia Company, Al teu rotllo. Ed. Cruïlla
- Octavi Egea, Imagine, Ed. Tandem
- 3a avaluació:
- Roc Casagran, Ara que estem junts, Ed. Columna
Criteris d’avaluació, 3r i 4t d’ESO.
En la nota final de cada avaluació es tindrà en compte:
- La feina realitzada diàriament, tant a la classe com a casa.
- Els controls dels diferents temes.
- La presentació acurada de les activitats/dossiers.
- Els treballs, comentaris o controls que es facin de les lectures.
- L’actitud: interès i participació a l’aula, així com respecte, assistència i puntualitat.
La nota de cada avaluació sortirà de la nota obtinguda a partir de:
- Proves orals i escrites + prova i/o treball de les lectures obligatòries + exposició oral del servei comunitari a 3r d’ESO (60%)
- Dictats (5%)
- Dossiers de cada unitat didàctica i actitud (5%)
- Expressió escrita –redaccions, activitats TIC, treballs… (30%)
Per aprovar la matèria a final de curs la nota mitjana de les tres avaluacions ha de ser com a mínim de 5. La nota final s’obtindrà de la següent manera:
- 1a avaluació: 25%
- 2a avaluació: 35%
- 3a avaluació: 40%
Després de cada avaluació, l’alumnat tindrà la possibilitat d’entregar les tasques pendents o suspeses durant la setmana programada en el calendari per a les recuperacions.
Si un alumne/a té suspesa la matèria a final de curs, per a l’avaluació extraordinària de setembre es tindran en compte dos apartats: la presentació d’un quadern d’activitats i la realització d’un examen.
La nota màxima que pot obtenir l’alumnat en la recuperació de setembre és un 6. Si l’alumne/a no es presenta a l’avaluació extraordinària de setembre, la nota que obtindrà serà un 1.
Hi ha diverses lectures obligatòries al llarg del curs. Si l’alumnat obté una nota inferior a 4 en les activitats d’avaluació de la lectura, les haurà de recuperar.
Les faltes d’ortografia i d’expressió repercutiran en la nota dels controls. Cada errada descomptarà 0,1 punts fins a un màxim de 2 punts.
Caldrà expressar-se en català.
Caldrà portar el material necessari per fer classe.
Si un alumne/a no assisteix a un examen, el podrà realitzar posteriorment només si justifica adequadament l’absència.
Al llarg del curs s’oferiran activitats voluntàries per a l’alumnat que estigui interessat a millorar la nota.
Criteris de correcció per a l’expressió escrita:
PRESENTACIÓ, ESTRUCTURA, COHERÈNCIA (contingut lògic i ben estructurat), ADEQUACIÓ (el llenguatge ha de ser l’estàndard, no pot ser col·loquial ni vulgar).
2 punts
* Si el text no és adequat en el seu registre, la redacció no serà corregida.
COHESIÓ (correcta utilització dels connectors: preposicions, conjuncions, locucions introductives…; bon ús dels pronoms febles i dels pronoms relatius, adequació dels temps verbals. També es té en compte que es facin servir connectors i pronoms, puntuació …).
- 0 errors → 3 punts
- A partir de la 2a falta es descomptarà -0,3 punts.
CORRECCIÓ (ortografia)
- 0 errors → 3 punts
- A partir de la 2a falta es descomptarà -0,3 punts.
LÈXIC (variat i adequat, no hi pot haver interferències lingüístiques)
- 0 errors → 2 punts
- A partir de la 2a falta es descomptarà -0,4 punts.
⇨ Els terminis d’entrega s’han de respectar; si no és així, no es donarà la possibilitat de recuperar-ho fins a la següent avaluació.
⇨ El procés d’autocorrecció és molt important i es tindrà en compte.
RECUPERACIÓ DE CURSOS PENDENTS
L’alumne/a que tingui l’assignatura suspesa, la recuperarà si aprova el 1r trimestre del curs següent o bé si aprova la matèria de final de curs.
LLIBRES DE TEXT CURS 2016-2017
3r ESO, Llengua catalana 3, Editorial Barcanova, ISBN 978-84-489-3632-7
4t ESO, Llengua catalana i literatura, Editorial Teide, ISBN 978-84-412-1501-6
LECTURES CURS 2016-2017
3r ESO
- 1a avaluació:
- Antoine de Saint-Exupéry, El petit príncep, Ed. Salamandra
- 2a avaluació:
- Antoni Tàpia. Laura. Editorial Stonberg
- 3a avaluació:
- Arturo Padilla, La tempesta, Ed. Columna Jove
- Jordi Galceran, El mètode Grönholm, Ed. Columna
4t ESO
- 1a avaluació:
- Mercè Rodoreda, Aloma, Ed. Edicions 62
- 2a avaluació:
- Assumpta Montallà, La maternitat d’Elna, Ed. Ara Llibres
- 3a avaluació:
- Slawomir Mrozek (edició de Monterrat Amores), Relats d’humor, Ed. Vicens Vives
- Àngel Guimerà, Mar i Cel, Ed. Edicions 62
Criteris d’avaluació de 1r de BATXILLERAT
-
Hi haurà tres avaluacions durant el curs. La nota de cada avaluació s’obtindrà a partir de:
- examen final (“setmana verda”): 70%
- control de lectura: 15%
- activitats d’expressió escrita i activitats TIC: 15%
3a avaluació:
- examen final (“setmana verda”): 60%
- control de lectura: 15%
- exposició oral: 25%
Funcionament exposicions orals. Per parelles es farà una exposició oral d’un text poètic, extret de l’Antologia de poesia catalana (lectura prescriptiva de Batxillerat). Es penjarà una graella al “suro” de la classe amb el poema i la data que s’haurà de fer l’exposició. Els alumnes escolliran un poema i s’hauran d’apuntar dins la graella.
La nota de l’exposició oral puntuarà a la 3a avaluació.
Si el dia de l’exposició hi ha l’absència d’algun dels membres que exposen, el següent dia haurà de presentar una justificació oficial –no s’admetran notes d’agenda- i es farà l’exposició (en cas contrari, li quedarà un 0 de l’exposició oral i el seu company/a haurà d’exposar la seva part individualment).
Les dues parelles que han d’exposar pel següent dia, han de portar i tenir preparada l’exposició.
NOTA FINAL:
La nota final del curs s’obtindrà de la següent manera:
- Nota mitjana final de la 1a avaluació: 25%
- Nota mitjana final de la 2a avaluació: 30%
- Nota mitjana final de la 3a avaluació: 45%
LECTURES
Les lectures són obligatòries. No es podrà aprovar ni tampoc recuperar una avaluació si no s’ha demostrat que s’ha llegit i comprès la lectura corresponent, amb una nota mínima del control de 4.
ASSISTÈNCIA
L’assistència és obligatòria. Si un alumne/a acumula un 20% de faltes sense justificar al llarg del trimestre, perdrà el dret de l’avaluació contínua, o sigui no podrà presentar-se a l’examen global del final de l’avaluació; de tota manera, tindrà la possibilitat de presentar-se a l’examen de recuperació i podrà obtenir un 5 com a nota màxima.
[L’alumnat té una setmana de termini per justificar la falta al professor; no s’admetrà cap justificant entregat fora de termini.]
L’alumne/a no podrà entrar al centre a primera hora 10 minuts després que hagi sonat el timbre (excepte si el retard és justificat). Entre classes, si l’alumnat entra a l’aula quan el professor ja ha començat la classe, ho farà però amb una falta no justificada.
No es realitzaran activitats d’avaluació contínua fora de la data convocada. Només en el cas que l’alumne/a justifiqui formalment l’absència, podrà realitzar la prova la setmana anterior de la “setmana verda” (s’acordarà el dia i l’hora).
RECUPERACIONS
Hi haurà la possibilitat de recuperar el control de lectura. Com que la matèria de Llengua Catalana és d’avaluació contínua i acumulativa, no hi haurà recuperació de les avaluacions suspeses. Tot i així, si un alumne no pot presentar-se al control d’alguna avaluació per l’acumulació de faltes sense justificar, podrà presentar-se a la recuperació que es realitzarà a la següent avaluació; la nota màxima que podrà obtenir serà de 5.
Si un alumne/a té suspesa la matèria a final de curs, podrà presentar-se a l’avaluació extraordinària de setembre. La nota màxima que podrà obtenir és un 6.
A l’avaluació extraordinària de setembre, si no es demostra que les lectures estan aprovades, no hi haurà possibilitat de superar la matèria, encara que el control estigui aprovat.
Si l’alumnat no es presenta a la recuperació extraordinària de setembre, la nota que obtindrà serà un 1.
L’alumne/a que tingui l’assignatura de 1r de batxillerat suspesa, la recuperarà si aprova el 1r trimestre de 2n de batxillerat o bé si aprova la matèria de 2n a final de curs.
METODOLOGIA
- Treball individual o en grups reduïts a l’aula.
- Treball individual i també cooperatiu amb les TIC.
- En general, l’hora comuna la dedicarem a treballar aspectes teòrics del temari, i en la de desdoblament els posarem en pràctica.
MATERIAL
- L’alumnat utilitzarà el llibre de text Altaveu, Llengua i literatura 2 de l’editorial Teide.
- Fotocòpies.
- Materials complementaris i activitats de l’aula virtual.
CONTINGUTS
1a avaluació:
- Elements de la comunicació
- Funcions del llenguatge
- Relacions de significat i significant (polisèmia, sinonímia…)
- Propietats textuals
- Tipologia textual
- Categories sintàctiques
2a avaluació:
- Funcions sintàctiques i pronoms febles
- Oració simple i composta
- Mètrica i figures retòriques
3a avaluació:
- Diftongs
- Dialectes
- Fonètica
LLIBRES DE TEXT CURS 2016-2017
1r BATXILLERAT, Altaveu 2, Editorial Teide, ISBN 978-84-307-5287-4
LECTURES CURS 2016-2017
1r BATXILLERAT
- 1a avaluació:
- Joanot Martorell, Tirant lo Blanc. Episodis amorosos, Ed. Edicions 62 Educaula
- 2a avaluació:
- Albert Sánchez Piñol, Tretze tristos tràngols, Ed. La campana
- 3a avaluació:
- Najat El Hachmi, L’últim patriarca, Ed. Edicions 62
CORRECCIÓ
Les faltes en els controls i les activitats fetes a classe descomptaran 0’10 punts cada una, sense límit.
Les activitats d’expressió escrita es valoraran de la següent manera:
PRESENTACIÓ, ESTRUCTURA, COHERÈNCIA (contingut lògic i ben estructurat), ADEQUACIÓ (el llenguatge ha de ser l’estàndard, no pot ser col·loquial ni vulgar). 2 punts
- 0 errors → 2 punts
* Si el text no és adequat en el seu registre, la redacció no serà corregida.
COHESIÓ (correcta utilització dels connectors: preposicions, conjuncions, locucions introductives…; bon ús dels pronoms febles i dels pronoms relatius, adequació dels temps verbals. També es té en compte que es facin servir connectors i pronoms, puntuació …).
- 0 errors → 3 punts
- Es descomptarà -0,4 punts per falta.
CORRECCIÓ (ortografia)
- 0 errors → 3 punts
- Es descomptarà -0,4 punts per falta.
LÈXIC (variat i adequat, no hi pot haver interferències lingüístiques)
- 0 errors → 2 punts
- Es descomptarà -0,4 punts per falta.
⇨ Els terminis d’entrega s’han de respectar.
⇨ El procés d’autocorrecció és molt important i es tindrà en compte. Quan l’alumne rebi la redacció puntuada, tindrà una setmana de termini per tornar-la a entregar, corregint tot allò que sigui necessari. Si no s’entrega la redacció corregida, la nota final serà 0.
Criteris d’avaluació de 2n de BATXILLERAT.
Hi haurà tres avaluacions durant el curs. La nota de cada avaluació s’obtindrà a partir de:
- examen final (“setmana verda”): 70%
- control de lectura: 15%
- activitats d’expressió escrita: 10%
- activitats TIC: 5%
NOTA FINAL:
La nota final del curs s’obtindrà de la següent manera:
- Nota mitjana final de la 1a avaluació: 25%
- Nota mitjana final de la 2a avaluació: 30%
- Nota mitjana final de la 3a avaluació: 45%
LECTURES
- Les lectures són obligatòries. No es podrà aprovar ni tampoc recuperar una avaluació si no s’ha demostrat que s’ha llegit i comprès la lectura corresponent, amb una nota mínima del control de 4.
CORRECCIÓ
Les faltes en els controls descomptaran 0’10 punts cada una, sense límit.
Les activitats d’expressió escrita es valoraran de la següent manera:
PRESENTACIÓ, ESTRUCTURA, COHERÈNCIA (contingut lògic i ben estructurat), ADEQUACIÓ (el llenguatge ha de ser l’estàndard, no pot ser col·loquial ni vulgar).
- 0 errors → 2 punts
* Si el text no és adequat en el seu registre, la redacció no serà corregida.
COHESIÓ (correcta utilització dels connectors: preposicions, conjuncions, locucions introductives…; bon ús dels pronoms febles i dels pronoms relatius, adequació dels temps verbals. També es té en compte que es facin servir connectors i pronoms, puntuació …).
- 0 errors → 3 punts
- Es descomptarà -0,4 punts per falta.
CORRECCIÓ (ortografia)
- 0 errors → 3 punts
- Es descomptarà -0,4 punts per falta.
LÈXIC (variat i adequat, no hi pot haver interferències lingüístiques)
- 0 errors → 2 punts
- Es descomptarà -0,4 punts per falta.
⇨ Els terminis d’entrega s’han de respectar.
⇨ El procés d’autocorrecció és molt important i es tindrà en compte. Quan l’alumne rebi la redacció puntuada, tindrà una setmana de termini per tornar-la a entregar, corregint tot allò que sigui necessari. Si no s’entrega la redacció corregida, la nota final serà 0.
ASSISTÈNCIA
- L’assistència és obligatòria. Si un alumne/a acumula un 20% de faltes sense justificar al llarg del trimestre, perdrà el dret de l’avaluació contínua, o sigui no podrà presentar-se a l’examen global del final de l’avaluació; de tota manera, tindrà la possibilitat de presentar-se a l’examen de recuperació i podrà obtenir un 5 com a nota màxima.
[L’alumnat té una setmana de termini per justificar la falta al professor; no s’admetrà cap justificant entregat fora de termini.]
- L’alumne/a no podrà entrar al centre a primera hora 10 minuts després que hagi sonat el timbre (excepte si el retard és justificat). Entre classes, si l’alumnat entra a l’aula quan el professor ja ha començat la classe, ho farà però amb una falta no justificada.
- No es realitzaran activitats d’avaluació contínua fora de la data convocada. Només en el cas que l’alumne/a justifiqui formalment l’absència, podrà realitzar la prova la setmana anterior de la “setmana verda” fora del marc horari lectiu (s’acordarà el dia i l’hora).
RECUPERACIONS
- Hi haurà la possibilitat de recuperar el control de lectura. Com que la matèria de Llengua Catalana és d’avaluació contínua i acumulativa, no hi haurà recuperació de les avaluacions suspeses. Tot i així, si un alumne no pot presentar-se al control d’alguna avaluació per l’acumulació de faltes sense justificar, podrà presentar-se a la recuperació que es realitzarà a la següent avaluació; la nota màxima que podrà obtenir serà de 5.
- L’alumne/a que tingui l’assignatura de 1r de batxillerat suspesa, la recuperarà si aprova el 1r trimestre de 2n de batxillerat o bé si aprova la matèria de 2n a final de curs.
- Si un alumne/a té suspesa la matèria a final de curs, podrà presentar-se a l’avaluació extraordinària del juny. La nota màxima que podrà obtenir és un 6.
METODOLOGIA
- Treball individual o en grups reduïts a l’aula.
- Treball individual i també cooperatiu amb les TIC.
- En general, l’hora comuna la dedicarem a treballar aspectes teòrics del temari, i en la de desdoblament els posarem en pràctica.
MATERIAL
- L’alumnat utilitzarà el llibre de text Altaveu, Llengua i literatura 2 de l’editorial Teide.
- Fotocòpies.
- Materials complementaris i activitats de l’aula virtual.
LECTURES CURS 2016-2017
2n BATXILLERAT
- 1a avaluació:
- Jesús Moncada, El cafè de la granota, Ed. Edicions 62
- 2a avaluació:
- Llorenç Villalonga, Bearn, Ed. Edicions 62
- 3a avaluació:
- Mercè Rodoreda, La plaça del Diamant, Ed. Club Editor Jove
CRITERIS D’AVALUACIÓ LITERATURA CATALANA (modalitat 2n Bat)
- LECTURES PRESCRIPTIVES (2016-2017)
- Pilar Prim, Narcís Oller
- Aigües encantades, Joan Puig i Ferreter
- El poema de la rosa als llavis, Joan Salvat-Papasseit
- Vent d’aram, Joan Vinyoli
- Invasió subtil i altres contes, Pere Calders
- El violí d’Auschwitz, Maria Àngels Anglada
ORGANITZACIÓ DE L’ASSIGNATURA
- Cada trimestre es llegiran a classe dues obres, per l’ordre indicat més amunt.
- Cada alumne/a ha de portar el llibre a classe.
- Es farà una contextualització de l’autor i l’obra.
- De cada obra la professora indicarà els aspectes objectes d’estudi.
AVALUACIÓ
- De cada lectura hi haurà una prova que valdrà 4 punts, i un comen tari de text que comptarà 1 punt. Com que es faran dues lectures per trimestre, caldrà obtenir un mínim de 2,5 punts de cada lectura (prova + comentari) per poder aprovar el trimestre.
- Es descomptarà 0,1 per falta d’ortografia sense límit, tant a la prova com en el comentari.
-
Puntuació de l’examen:
- -0,1 per falta d’ortografia
- -0,25 per a cada falta de contingut (falten idees/informació o les idees estan mal expressades, manca de precisió)
- -0,25 per a cada falta de cohesió (bon ús dels connectors, de les formes verbals, de les preposicions) i/o ordenació del contingut (estructura)
- -0,25 per a cada falta d’adequació (cal utilitzar el registre formal)
-
Puntuació del comentari:
Barem Puntuació El comentari conté tota la informació, s’admet alguna falta de precisió, i un parell de faltes de cohesió o estructura o adequació. 1 Només manca alguna idea, i en el comentari hi ha un màxim de tres errors de cohesió o estructura o adequació. 0,75 Falten idees/part del contingut, i els errors de cohesió, estructura i adequació no són superiors a cinc. 0,5 Falten idees importants i/o el comentari té més de cinc errors de cohesió o estructura o adequació. 0,25 Errors greus de contingut (no s’entén el que es vol transmetre) o manca massa idees importants i/o les errades de cohesió, d’estructura i d’adequació superen o són igual a 10. 0 - Un/a alumne/a que tingui el 20% de faltes NO justificades: perd el dret d’examen. Aquest/a alumne/a es podrà presentar a l’examen de la setmana de recuperacions, i la nota màxima a què optarà en aquesta convocatòria serà de 5.
LLIBRES DE TEXT CURS 2016-2017
ESO
- 1r ESO, Llengua catalana 1, Editorial Barcanova, ISBN 978-84-489-3609-9
- 2n ESO, Llengua catalana i literatura, Editorial Teide, ISBN 978-84-307-9082-1
- 3r ESO, Llengua catalana 3, Editorial Barcanova, ISBN 978-84-489-3632-7
- 4t ESO, Llengua catalana i literatura, Editorial Teide, ISBN 978-84-412-1501-6
BATXILLERAT
- 1r BATXILLERAT, Altaveu 2, Editorial Teide, ISBN 978-84-307-5287-4
- 2n BATXILLERAT, Altaveu 2, Editorial Teide, ISBN 978-84-307-5287-4
LECTURES OBLIGATÒRIES
1r ESO
- 1a avaluació:
- Homer, L’Odissea, Ed. Bromera
- 2a avaluació:
- Núria Pradas, Un estiu amb l’Anna, Ed. Cruïlla
- 3a avaluació:
- J. Fuster Les cartes d’Hèrcules Poirot, Ed. Edicions 62
2n ESO
- 1a avaluació:
- J. Frederic Pérez, El quart vent, Ed. Cruïlla
- 2a avaluació:
- Flavia Company, Al teu rotllo. Ed. Cruïlla
- Octavi Egea, Imagine, Ed. Tandem
- 3a avaluació:
- Roc Casagran, Ara que estem junts, Ed. Columna
3r ESO
- 1a avaluació:
- Antoine de Saint-Exupéry, El petit príncep, Ed. Salamandra
- 2a avaluació:
- Antoni Tàpia. Laura. Editorial Stonberg
- 3a avaluació:
- Arturo Padilla, La tempesta, Ed. Columna Jove
- Jordi Galceran, El mètode Grönholm, Ed. Columna
4t ESO
- 1a avaluació:
- Mercè Rodoreda, Aloma, Ed. Edicions 62
- 2a avaluació:
- Assumpta Montallà, La maternitat d’Elna, Ed. Ara Llibres
- 3a avaluació:
- Slawomir Mrozek (edició de Monterrat Amores), Relats d’humor, Ed. Vicens Vives
- Àngel Guimerà, Mar i Cel, Ed. Edicions 62
1r BATXILLERAT
- 1a avaluació:
- Joanot Martorell, Tirant lo Blanc. Episodis amorosos, Ed. Edicions 62 Educaula
- 2a avaluació:
- Albert Sánchez Piñol, Tretze tristos tràngols, Ed. La campana
- 3a avaluació:
- Najat El Hachmi, L’últim patriarca, Ed. Edicions 62
2n BATXILLERAT
- 1a avaluació:
- Jesús Moncada, El cafè de la granota, Ed. Edicions 62
- 2a avaluació:
- Llorenç Villalonga, Bearn, Ed. Edicions 62
- 3a avaluació:
- Mercè Rodoreda, La plaça del Diamant, Ed. Club Editor Jove
LITERATURA CATALANA
- 1a avaluació:
- Narcís Oller, Pilar Prim, Ed. Edicions 62
- Joan Puig i Ferreter, Aigües encantades, Ed. Edicions 62
- 2a avaluació:
- Joan Salvat-Papasseit, El poema de la rosa als llavis, Ed. Columna Jove
- Joan Vinyoli, Vent d’aram, Ed. Edicions 62
- 3a avaluació:
- Pere Calders, Invasió subtil i altres contes, Ed. Edicions 62
- Maria Àngels Anglada, El violí d’Auschwitz, Ed. Columna Jove
TEMPORITZACIÓ. CURS 1r ESO 2016-2017 | ||
---|---|---|
1a AVALUACIÓ | 2a AVALUACIÓ | 3a AVALUACIÓ |
|
|
|
TEMPORITZACIÓ. CURS 2n ESO 2016-2017 | ||
---|---|---|
1a AVALUACIÓ | 2a AVALUACIÓ | 3a AVALUACIÓ |
|
|
|
TEMPORITZACIÓ. CURS 3r ESO 2016-2017 | ||
---|---|---|
1a AVALUACIÓ | 2a AVALUACIÓ | 3a AVALUACIÓ |
|
|
|
TEMPORITZACIÓ. CURS 4t ESO 2016-2017 | ||
---|---|---|
1a AVALUACIÓ | 2a AVALUACIÓ | 3a AVALUACIÓ |
|
|
|
TEMPORITZACIÓ. CURS 1r BATXILLERAT 2016-2017 | ||
---|---|---|
1a AVALUACIÓ | 2a AVALUACIÓ | 3a AVALUACIÓ |
|
|
|
TEMPORITZACIÓ. CURS 2n BATXILLERAT 2016-2017 | ||
---|---|---|
1a AVALUACIÓ | 2a AVALUACIÓ | 3a AVALUACIÓ |
|
|
|
TEMPORITZACIÓ. LITERATURA CATALANA CURS 2016-2017 | ||
---|---|---|
1a AVALUACIÓ | 2a AVALUACIÓ | 3a AVALUACIÓ |
|
|
|